Ny i bestyrelsen

Vi byder Anders Bjarnø Rasmussen velkommen i bestyrelsen.

Anders skriver om sig selv:

Jeg hedder Anders og bor i Låsby med min kone og søn. Jeg ønskede at blive medlem af borgerforeningens bestyrelse for generelt at engagere mig i byen og dens aktiviteter. Her vil jeg bl.a. fokusere på at gøre det muligt for familier med små børn at deltage i arrangementerne, og på den måde også gøre byen endnu mere attraktiv for fremtidige tilflyttere. Jeg ser frem til arbejdet i borgerforeningen, og hvad det bringer med sig.

Forskønnelsesprisen 2019

Nørregade 1o – 28 fik Forskønnelsesprisen 2019 for deres flotte istandsættelse af striben af huse på østsiden af Nørregade.

På billedet Vivi Kirkegaard tv. og Anna Margrethe Laursen.

Låsbyprisen 2019

May Britt og Torben Klamer fik  Låsbyprisen 2019. Prisen er givet for det enorme arbejde de lavede i forbindelse med Stafet for Livet, Låsby.

På billedet May Britt, Torben og deres børn.

Haloween i Låsby Søpark den 31. oktober

Græskar og Uhygge. Slik og Ballade.

Kom en tur i Låsby Søpark mellem 17 og 20.

Flaghejserlaug

Er den slået om i øst? Vejret kan vi alle snakke med om. Vindretningen kan du se i Låsby Søpark.

Reklameflaget blæste i stykker og er nu erstattet af en stander. Det er ikke en vimpel. Den ser godt nok lille og smal ud, når man kigger på den, men den er faktisk ½ meter bred nærmest flagstangen, og så er den seks meter lang. Ja, jeg har en prik med flag. Jo flere jo bedre. Men det smitter ikke. Med standeren i top kan både du og jeg se, hvilken vej vinden blæser. Jeg kan lige netop se det fra mit køkkenvindue.

Har du tid og lyst at deltage i Flaghejserlauget, så send med en besked på mobil: 40913251

Thorkild